Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Δίδαγμα...

Το παρακάτω όνειρο παιδεύομαι εδώ και μία εβδομάδα περίπου να το γράψω αλλά πάντα κάτι συμβαίνει!!! Τώρα όμως το πήρα απόφαση...

Είμαι στο σπίτι μου και κάθομαι, χαζεύω στην τηλεόραση...ξαφνικά χτυπάει το κινητό μου. Είναι η Κ. από τη δουλειά η οποία μου προτείνει να πάμε κάπου πάρα πολύ ωραία για καφέ.
Της λέω "ΟΚμ που?"
Μου απαντά: "Είναι στη Γούναρη, σχετικά ψηλά, Γούναρη 100, θα το δεις."
Ξεκινάω να ντύνομαι βιαστικά, βγαίνω στον δρόμο, ήταν ακόμα απόγευμα και ήταν άνοιξη, φτάνω στη Γούναρη και αρχίζω να ψάχνω, δεν υπήρχε εκεί γύρω καφετέρια...
Αρχίζω να ψάχνω τις πολυκατοικίες να βρω το νούμερο 100, το βρίσκω, ήταν μια πολύ παλιά πολυκατοικία. Κοιτάζω τα κουδούνια...ήταν νοσοκομείο.
Ταράζομαι (δεν αντεχω τα νοσοκομεία για κανέναν λόγο), αποφασίζω να την πάρω τηλέφωνο. Παρ' όλα αυτά όμως δεν μου χαλάει η διάθεση!Περιμένω αρκετή ώρα μέχρι να απαντήσει - φαντάζομαι ότι θα είναι στο αυτοκίνητο και θα έρχεται και δεν θα το ακούει- .
Τελικά το σηκώνει
-Που είσαι? (την ρωτάω εγώ)
-Σπίτι.
-Σπίτι? Καλά δεν θα 'ρθεις?
-Όχι.
-Καλά πλάκα μου κάνεις?Γιατί?
-Ήθελα απλά να πας μέχρι έκει και να δεις πως είναι. Να δεις ότι μπορείς να αισθάνεσαι ασφάλεια παντού...

Ξύπνησα, ήρθα στη δουλειά και της το είπα αμέσως, προφανώς είχα επιρρεαστεί πάρα πολύ από μια συζήτηση που είχαμε την προηγούμενη μέρα.

Κ. σε ευχαριστώ πολύ!!!

Το αστείο σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι καθώς της διηγούμουν το όνειρό μου καθόταν στον υπολογιστή και έψαξε κατ'ευθείαν να δει τι είναι στην Γούναρη 100.
Και τι ήταν???
Μια γνωστή αλυσίδα ζαχαροπλαστείων...
Τραγικό??? Μέχρι και στο υποσυνείδητό μου έχω ζαχαροπλαστεία...

6 σχόλια:

  1. περίεργο όνειρο αν και εμένα μου χτυπάει διαφορετικό καμπανάκι. Θεωρώ πως λόγω του μέρους έχει να κάνει με το πως αισθάνεσαι στον χώρο σου, στο σπίτι σου, αλλά ίσως και με το παρελθόν. Θες να ξεφύγεις από τους φόβους που σε συνδέουν με τα "παλιά σου λημέρια".

    Δεν ξέρω ίσως είναι και κατι άλλο, αλλά θεωρώ πως η οδός δεν είναι καθόλου τυχαία σκέψου το ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το σκέφτηκα και εγώ, σίγουρα η οδός δεν είναι τυχαία, ούτε και το γεγονός ότι η Κ. μιλούσε για ασφάλεια. Κάθε φορά που το σκέφτομαι αυτό το όνειρο, βγάζω και άλλα στοιχεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά νοήματα μαζί!!!
    Μια η γούναρη, μετά ο καφές (που σου γεμίζει ευχάριστα την ωρα και λες και δυο κουβέντες) και ξαφνικά το νοσοκομείο..

    Σημαντικό παντως που δεν σε πτόησε παρ'ολα αυτά και δεν σου χαλασε η διάθεση!

    Το μόνο που δεν "έπιασα" ήταν το γιατί σου είπε οτι μπορείς να αισθάνεσαι ασφάλεια παντού.. Προφανώς μου λείπουν κάποια στοιχεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμμ.....μάλλον δεν μετέφερα σωστά την αίσθηση που είχε το όνειρο...τώρα που το ξαναδίαβασα πιστεύω πως θα μπορούσα να είμαι περισσότερο αναλυτική!!!
    Γενικότερα όλο το νόημα του ονείρου για μένα ήταν στη φάση του νοσοκομείου, που είναι πολύ μεγάλος φόβος μου και το πόσο ψύχραιμα το αντιμετώπισα, καθώς επίσης και τα λόγια τησ Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω πως το μετέφερες σωστά, απλά εστιάσαμε σε άλλα σημεία του. Οδηγήθηκε εκεί η κουβέντα δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιτέλους είπα να γράψω κι εγώ κατι. είμαι η Κ...:) το θέμα βέβαια είναι οτι γράφω ενώ εσύ είσαι σε μια δύσκολη φάση...απλά να σου πώ οτι η απουσία σου είναι αισθητή στο γραφείο κοριτσάκι και να σαι καλά.
    όσον αφορά το όνειρο, απλά νομίζω οτι με έχεις συνδέσει με το νοσοκομείο και γενικά το συζητούσαμε πολύ εκείνες τις μέρες, οπότε είναι λογικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή