Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Απειλή

Άλλο ένα όνειρο που βρισκόταν σε αναμονή...
Ξύπνησα και λέω, αν δν το γράψω τώρα θα μπεί κι αυτό στη λίστα με τα άγραφτα όνειρα...
Περίμενε το καημένο να μοιραστεί μαζί σας τόσες μέρες, να το λοιπόν...

Έχω ξεχάσει λιγάκι από την αρχή του, θυμάμαι ότι είναι απόγευμα και έχω βγεί από το σπίτι και κάπου πηγαίνω, στο δρόμο μέσα σε ένα στενό ανάμεσα από μεγάλα κτίρια (πολύ New York) συναντώ έναν άντρα, άγνωστο. εκείνος με ρωτάει κάτι,σταματώ να τον βοηθήσω.
Ξαφνικά εκείνος με αρπάζει και με στριμώχνει σε έναν τοίχο, προσπαθεί να με φιλίσει, έγω τραβιέμαι, κατά βάθος θέλω αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος του και με φοβίζει το γεγονός ότι είναι άγνωστος. Τελικά κάτι πάει να γίνει με πιέζει με δύναμη στον τοίχο και με φιλάει, το σπρώχνω και τρέχω γρήγορα σπίτι μου.
Μπάινω στο σπίτι, είμαι μόνη μου, έχει βραδιάσει.
Ανεβαίνω στον πάνω όροφο και μπαίνω στο μπάνιο, χτυπάει η πόρτα, κατεβαίνω βιαστικά και χωρίς ναι κοιτάξω ποιός είναι, ανοίγω, είναι αυτός. Κλείνω την πόρτα. πηγαίνω στην κουζίνα, είναι έξω από το παράθυρο.Φεύγω. Ανεβαίνω στο μπάνιο ξανά και είναι έξω από το παράθυρο του μπάνιου, φεύγω και από έκει. Ξαφνικά χτυπάει πάλι η πόρτα, ανοίγω και έιναι αυτός, προσαθεί να μπεί μέσα και σπρώχνε την πόρτα. Βάζω πολλή δύναμη και καταφέρνω να το κλείσω απ'έξω. Είμαι πάρα μα πάρα πολύ τρομαγμένη. Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω ότι στον καναπέ κάθεται ο Σ.
Και το όνερο τελειώνει εκεί.

5 σχόλια:

  1. Ζητώ συγγνώμη γιά την περιγραφή μου που ήταν τόσο απότομη, αλλά έτσι μου βγήκε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ περίεργο, έχεις μια τάση στα τελευταία σου όνειρα με τους κλειστούς χώρους.
    Δεν μπορώ να βγάλω κάποιο συμπέρασμα ή να κάνω κάποιο παραλληλισμό, αυτό που κρατάω είναι η αντίσταση που ναι μεν θες αλλά αντιστέκεσαι.
    Θα πάρω όμως το ρίσκο και θα πω πως προσπαθείς να κλείσεις κάποιο φόβο ή συναίσθημα "απ'έξω", δεν ξέρω τι είναι αλλά έχει την γοητεία του και αυτό σε δυσκολεύει διπλά, μου θυμίζει σκηνή χωρισμού που θες τόσο πολύ να κοιτάξεις πίσω, να σταματήσεις αλλά εσύ συνεχίζεις, είτε με σκυμμένο το κεφάλι είτε με το κεφάλι ψηλά, συνεχίζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασικά, απ'ότι συμπεραίνω αυτός ο άνδρας είναι κάτι για μένα, δεν ξέρω τι, αλλά με κυνηγάει παντού. Έχω σκεφτεί διάφορες εκδοχές του τί είναι, το μόνο σίγουρο είναι ότι είναι κάτι κακό για μένα και ότι ο Σ το κρατάει μακρυά. Μόλις εμφανίστηκε ο Σ, ο οποίος προφανώς συμβολίζει την ασφάλεια για μένα, εκείνος εξαφανίστηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η περιγραφη του πιστευω ηταν οπως επρεπε!
    Τρομακτικο ονειρο.. αλλα με καλο τελος.

    Θα σου πω τη δικη μου εκδοχη!Δεν ξερω γιατι, αλλα αυτο μου ερχεται στο μυαλο.
    Ο τυπος ισως συμβολιζει μια πλευρα του εαυτου σου που εχει μαζεψει λογια και πραξεις που σε ενοχλησαν ή πληγωσαν.Πραγματα που αφησες (ισως) να σε βαλουν σε σκεψεις, ομως δεν τα απεβαλλες τελειως.
    Ισως να σε βασανισε για να "τον διωξεις", ισως και για να μην τον φορτωσεις αλλο.

    Μου εκανε εντυπωση το ποσο επιμονος ηταν..

    Το τελος παρ'ολα αυτα ειναι καθησυχαστικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενδιαφέρουσα οπτική, με έβαλες σε σκέψεις και να σου πω την αλήθεια, ενδεχομένως να έχει και μια βάση αυτό που λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή